پنجشنبه, ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
Thursday, 28 March 2024

    دیدار صمیمی مدیران وفرزندان تحت حمایت بهزیستی با نماینده محترم ولی فقیه در استان

    مدیرکل و معاونین  به همراه   جمعی از فرزندان تحت حمایت بهزیستی به مناسبت ماه مبارک رمضان و هفته بهزیستی دربیت    حضرت آیت اله موسوی جزایری با معظم له   دیدار کردند.

    دراین دیدار صمیمی که در راستای طرح ضیافت الهی مهر رمضان  و با هدف تجدید بیعت با نماینده محترم ولی   فقیه و مقام عظمای ولایت و همچنین گرامیداشت هفته بهریستی صورت پذیرفت حضرت آیت   اله موسوی جزایری در فضایی معنوی وسرشار از مهر و محبت از فرزندان تحت  حمایت بهزیستی دلجويي و آنها را مورد تفقد   قرار داده و در کنار این عزیزان بر سفره الهی رمضان افطار نمودند.

    به گزارش روابط عمومی   بهزیستی خوزستان حضرت آيت‌الله سيدمحمدعلی موسوی‌جزايری، نماينده ولی‌فقيه در   استان خوزستان در «طرح ضيافت الهی مهر رمضان» كه شامگاه 29 تيرماه در بيت ايشان   برگزار شد، ضمن تقدیر وتشکر از خدمات مدیران و کارکنان بهزیستی خوزستان و همچنین   برگزاری این مراسم اظهار داشت : با بررسی در احوال نوابغ درخواهيم يافت بسياری   از آن‌ها از جمله امام خمينی(ره) و علامه طباطبايی در كودكی پدر خود را از دست   داده‌اند.

    وی با اشاره به زندگی و تأليفات علامه طباطبايی اظهار كرد: ايشان   يكی از نوابغ عصر حاضر در فلسفه اسلامی و مقايسه آن با مكاتب شرق و غرب بوده است   و در تمام دنيا وی را به‌عنوان يك نظریه‌پرداز بزرگ می‌شناسند.

    نماينده ولی‌ فقيه در استان خوزستان ادامه داد: علامه طباطبايی در   يكی از آثار خود آورده است هر كسی در زندگی حوادث سخت و شيرين بسياری دارد به‌ويژه   من كه از كودكی پدر و مادری به چشم نديده‌ام.

    وی تصريح كرد: اينگونه رخدادها تقديرات الهی است و خدای تبارك و   تعالی از آن جا كه ارحم الراحمين و احكم الحاكمين است بر هيچ يك از بندگان ظلم   روا نمی‌دارد و هر حادثه‌ای در جای خود عين صلاح است.

    غلامرضا صديق ‌راد، مديركل بهزيستی استان خوزستان نيز در اين مراسم   با بيان اينكه محدوده فعاليت بهزيستی بسيار گسترده است، اظهار كرد: در سال گذشته   150 هزار نفر در خوزستان از خدمات اين سازمان بهره‌مند شدند.

    وی بيان كرد: از اين تعداد 44 هزار نفر به‌طور مستقيم مستمری   سازمان بهزيستی را دريافت می‌كنند و 30 هزار خانواده بی‌سرپرست در اين سازمان   پرونده دارند كه از اين سازمان كمك‌های مادی دريافت می‌دارند.

    صديق ‌راد با بيان اينكه 67 هزار معلول در خوزستان شناسايی شده   است، گفت: 14 هزار نفر از خدمات مستمر اين سازمان در اين زمينه بهره‌مند می‌شوند.  

    مديركل بهزيستی استان خوزستان عنوان كرد: مؤسسات  خيريه بسیاری در استان خوزستان در همكاری   مستقيم با بهزيستی به فعاليت مشغول هستند. از ديگر سو 1 هزار مهدكودک تحت نظارت   بهزيستی خوزستان پروانه فعاليت دريافت كرده‌اند.

    وی با اشاره به اينكه 200 مركز در زمینه پیشگیری و درمان  اعتياد در استان فعاليت دارند، با اشاره به   جمع حاضر در اين طرح گفت: 20 هزار كودك بی‌سرپرست دانش‌آموز از خدمات بهزيستی   بهره‌مند می‌شوند كه 4 هزار نفر از اين تعداد در مقاطع تحصيلی دكتری، فوق‌   ليسانس و ليسانس در دانشگاه‌های كشور مشغول تحصيل هستند.

     

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز46
    دیروز613
    این هفته2536
    این ماه10031
    کل476311

    1403-01-10