جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
Friday, 29 March 2024

    کارزار رسانه ای طرح پازک اجرا شد

    رئیس اداره بهزیستی باغملک از اجرای کارزار رسانه ای طرح پازک برای ارتقای توسعه و پیشگیری اولیه از اعتیاد در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان؛ سجاد غلامی عنوان کرد: این طرح ملی با هدف پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی و آگاه سازی خانواده ها، از تاریخ ۲۱دی ماه تا ۸ بهمن ماه با شعار: ” پدر و مادر عزیز! به نوجوان خود گوش دهید” شروع به کار کرده است و در سطح شهرستان اجرا می شود.


    وی افزود: اداره بهزیستی با تهیه بنر و نصب در مناطق مختلف شهر، پوستر، بروشور و پمفلت، تقویم سال جدید و…اقدام به معرفی این طرح به صورت میدانی و با تولید کلیپ، موشن گرافی، پیام صوتی و عکس نوشته از طریق رسانه ها و فضای مجازی به آگاهسازی والدین و خانواده ها و نوجوان ها از طریق این طرح پرداخته است.

    غلامی بیان کرد: هدف از این طرح، آگاهی بخشی نسبت به شناخت هر چه بیشتر دوره ی نوجوانی و بینش یافتن نسبت به فرصت ها و تهدیدها و چالش های این دوره است؛ دوره ی نوجوانی به شهادت آموزه های دینی و علمی از حساس ترین دوره هایی ست که چون پلی، کودک را به دوره جوانی و بزرگسالی وصل می کند و  در هیچ دوره ای انسان با این حجم از تغییر اعم از تغییرات روحی، روانی، جسمی، جنسی و فکری و رفتاری روبرو نمی شود.


     رئیس اداره بهزیستی باغملک با بیان اینکه این تغییرات همراه با فشارهای بسیار زیادی ست که ممکن در صورت عدم مدیریت والدین آسیب های جدی روانی و اجتماعی را برای نوجوان به همراه داشته باشد، یادآور شد: باید نگاه والدین به این دوره حساس با حساسیت بیشتری همراه باشد چرا که در این دوره هم فرصت ها و هم تهدیدهایی وجود دارد و تلاش همه باید بر این باشد تا با متبلور کردن این فرصت ها و پیشگیری از تهدیدها و آسیب ها، نوجوان از این پل بسلامت عبور کرده و نیروی سازنده ا ی برای جامعه اش در بزرگسالی باشد.

    IMG 20210116 WA0133 810x700

    اطلاعات تماس

    map markerآدرس : اهواز، کیانپارس، خیابان اسفند غربی، فاز 1، اداره کل بهزیستی استان خوزستان

    telephone تلفن :9-33768226-061

    icons8 faxفاکس : 33768342-061

    email openپست الکترونیکی : info@behzisty-khz.ir

    time ساعات کاری : 6صبح الی 13بعدازظهر شنبه تا چهارشنبه هر هفته بجز ایام تعطیل

     

    مکان ما روی نقشه

    آمار بازدیدکنندگان

    امروز164
    دیروز613
    این هفته2654
    این ماه10149
    کل476429

    1403-01-10